Welkom op de site van de Chinese Taalschool Eurochine

Printervriendelijke versie

De Chinese Taalschool Eurochine werd opgericht in 2008 door de Vereniging Eurochine. De school biedt een kwaliteitsvolle omgeving om de Chinese taal aan te leren en kennis te maken met de Chinese cultuur, zowel voor ethnisch-Chinese gezinnen als voor ieder ander die  geïnteresseerd is in de Chinese taal en cultuur.

De Chinese Taalschool Eurochine organiseert cursussen Mandarijn Chinees voor leerlingen vanaf 6 jaar tot middelbaar alsook voor volwassenen.

Ons programma omvat verschillende cursussen voor verscheidene niveaus, van beginners tot gevorderden.

De school is een non-profitorganisatie die uitsluitend werkt met vrijwilligers. Alle leerkrachten beschikken over een universitair diploma uitgereikt in China of in België, en hebben het Chinees als moedertaal.

De lessen worden gegeven in de lokalen van het Koninklijk Atheneum Sint-Pieters-Woluwe, Grote Prijzenlaan 59, 1150 St-Pieters-Woluwe, tijdens het schooljaar op zaterdag voormiddag vanaf 9u00 tot 11u55.

Labels: